• ייעוץ אסטרטגי תקשורתי - גיבוש ובניית מסרים תקשורתיים, ברורים וחדים, מתוך האסטרטגיה העסקית. קביעת מטרות , יעדים ודרכי פעולה. האם, מתי וכיצד לצאת לתקשורת? לאילו אמצעי תקשורת לפנות? מיהו קהל היעד, מהם המסרים התקשורתיים הרצויים? באילו נסיבות לא כדאי לצאת לתקשורת? כיצד להשיג חשיפה אופטימאלית ואפקטיבית בתקשורת? בחינת קהלי היעד של הלקוח, התייחסות לשוק המתחרים, תכנון וגיבוש אסטרטגיה תקשורתית,לטווח הקצר והארוך, המותאמת לחזון,לתוכנית העסקית ולמטרות הלקוח.

  • יחסי ציבור, דוברות והסברה - הכרת הצרכים והמטרות של הלקוח ותרגומם לפעילות וחשיפה מול הקהל והמדיה,תוך שימוש בידע מקצועי,היכרות עמוקה וניסיון רב בעולם התקשורת הישראלית. הפעילות כוללת: ניהול קמפיינים תקשורתיים, החדרת מסרים לתקשורת, כתיבת הודעות לעיתונות והפצתן לתקשורת, יחסי ציבור במדיה חברתית; ייזום ראיונות וכתבות באמצעי התקשורת; ליווי תקשורתי ויחסי ציבור לאירועים, כנסים ועידות וימי עיון; השקת מוצרים,שירותים וחברות,הפקת מסיבות עיתונאים, ארגון סיורי עיתונאים ופגישות עם עיתונאים; תגובות לתקשורת און ליין, קידום פינות וטורים בכלי התקשורת; הכנה לקראת ראיונות והופעות בתקשורת.

  • טיפול במשברים - היערכות מהירה ומתן מענה מיידי להתמודדות ולשליטה אפקטיבית במצבי משבר, תוך מניעת נזק תדמיתי. ליווי צמוד בעיתות משבר, ביצוע ניתוחי אירוע, איתור גורמי המשבר, הצגת נקודות התורפה, בניית אסטרטגיה והצעת דרכים לפעולה, גיבוש טקטיקת פעולה על סמך הבנה מוחלטת של המצב, ניהול התקשורת עבור הלקוח, הפעלת תקשורת אקטיבית ויעילה, הפצת מידע חיובי ותומך, ניסוח תגובות ובניית האסטרטגיה התקשורתית, עד ליציאה מהמשבר.

  • מאבקים ציבוריים ושינוי חברתי - בתחום העמותות ובתחום עסקים וקהילה.העצמת ארגונים המקדמים שינוי חברתי על ידי בניית אסטרטגיה מסודרת לטווח ארוך, במטרה להשפיע על סדר היום הציבורי. מענה לצרכים הנובעים מהשטח ופעילות באמצעות כלי התקשורת ליצירת "רעש תקשורתי" שיביא לעידוד אזרחים להשפיע על תהליכים שלטוניים ולחיזוק השאיפה לצדק חברתי. למשרדנו ניסיון רב בתחום חשוב זה, במסגרת פעילותנו עם הארגון הגדול בארץ לשינוי חברתי - שתי"ל (שירותי ייעוץ ותמיכה לארגונים לשינוי חברתי) ועם הקרן החדשה לישראל.

  • ליווי תקשורתי ללובינג - ליווי לפעילות הלובינג מול הכנסת הממשלה ומקבלי החלטות.