והזוכה בתחרות הכישרונות של מדיה באז ודה מרקר קפה, היא...

הדר אוקנין, חיית מדיה חברתית ובלוגרית המתעניינת גם בעולם המדיה והבידור, זכתה בתחרות הקליפים של מדיהבאזז ודה מרקר קפה.

לאחר שגולשי הקפה בחרו 3 קליפים, ליאיר ניצני ואלון גל, מנהלי מכללת מדיה באז, נותר לבחור את הקליפ שזיכה את יוצרו במלגה למדיה באז בסך 7800 שקלים.

"מדיה באז", המכללה ללימוד סודות תעשיית המוזיקה, המדיה וההפקה, של יאיר ניצני ואלון גל, ו"דה מרקר קפה", ערכו תחרות כישרונות בדה מרקר קפה, שפותחת את הדלת לעולם הבידור והמדיה, ומעניקה מלגת לימודים ל"מדיה באז" בשווי של 7,800 ש"ח, לזוכה בתחרות.

במשך חודש ימים, העלו המשתתפים בתחרות קליפי וידאו, באורך של עד 3 דקות, בכל נושא העולה על הדעת, ומתוך שלושת קטעי וידאו שקיבלו את המספר הגדול ביותר של כוכבים ו"לייקים", על ידי הגולשים, בחרו אלון גל ויאיר ניצני, מנהלי מכללת "מדיה באז" את הקליפ הזוכה שהעניק ליוצרו מלגת לימודים ל"מדיה באז" בשווי של 7,800 שקלים.


המכללה לניהול עסקי המוזיקה והבידור "מדיה באז" מיועדת לחולמים על קריירה במוזיקה, להצליח בתחום התקשורת, להשתלב בתחומי ההפקה, ייצוג האמנים ויחסי הציבור ולהיות חלק מהעשייה ברדיו, בטלוויזיה ובשאר תחומי התקשורת, אך לא יודעים מאיפה להתחיל וזקוקים להכרה ושליטה ביסודות ענף המוזיקה והבידור.

צוות המכללה המקצועי כולל את יאיר ניצני, חבר בלהקת תיסלם, מנכ"ל הד ארצי לשעבר, איש טלוויזיה, בעלים של "יאיר ניצני מוסיקה" העוסקת בייעוץ מוזיקלי והשגת זכויות ליצירות מוזיקליות לעולם הפרסום ומפיק בעל ותק וניסיון נרחב בעולם המוזיקה ההפקה והבידור, מרצה ב"בצפר" לפרסום ובבית הספר של יואב גרא ואלון גל, המאמן הלאומי, מנכ"ל "תות תקשורת ותוצאות", מנחה התכניות "משפחה חורגת" ו"האלופים של החיים" בערוץ 2, אשר מביא עימו רקע וידע עשיר באימון אישי ועסקי. בנוסף, מורכב הצוות ממרצים בכירים, ממובילי ענף המוזיקה והבידור בארץ, ביניהם: יאיר לפיד, יזהר אשדות, דןדן מטיוק מגלגל"צ, חיים שמש, אייל גפן, קובי סאבלימינל שמעוני מיכאל תפוח, אשר ביטנסקי, גדי אורון ורבים אחרים.

 

פרטים נוספים אודות המכללה והמרצים ניתן למצוא באתר ביה"ס: www.mediabaz.co.il

לפרטים נוספים: דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור 077-5545601/2/3