יאיר ניצני מייסד ומקים "מדיה באז" המכללה לעסקי המוזיקה והבידור: "מי שלא ילמד איך מוכרים מוזיקה ברשת, ייעלם מהמפה"

"החידושים הטכנולוגיים פתחו בפני היוצרים והמבצעים עולמות חדשים- אולפנים ביתיים, שיווק ישיר ברשת, שימוש ברשתות חברתיות- מי שלא ילמד לעבוד עם הכלים האלה, ייעלם".

 

"כל מוזיקאי היום יכול להקליט אלבום בביתו. מצד אחד חנויות התקליטים הולכות ונעלמות, מצד שני נוצר קשר ישיר בין האומנים והקהל. לא ירחק היום בו הכוח של הרשתות החברתיות יהיה החזק ביותר במדיה וישפיע על ההצלחות הגדולות ועל ההשמעות באמצעי התקשורת האחרים. אורן לביא יצר וידאו קליפ מתמונות סטילס דרך היוטיוב וזכה להוקרה מקהל המאזינים עוד לפני שהושמע במדיה, קותימן עשה קריירה מחיבור קליפים מטורפים בבית. הכל טמון בכישרון, בתעוזה ובהבנת המדיה החדשות. חמישה בולגרים רציניים עושים עבודה לא פחות טובה מהמדיה המסורתיות." כך אומר יאיר ניצני, מייסד "מדיה באז", בהרצאתו האחרונה על מוזיקה בעידן הדיגיטלי, לקראת פתיחת הרישום למחזור השני של המכללה.

 


ב17 באוקטובר, ייפתח מחזור נוסף של המכללה המצליחה "מדיה באז", של יאיר ניצני ואלון גל, שהכשירה מזה כבר עשרות, לעסוק בתחומי המוזיקה, הבידור, המדיה וההפקה. הסטודנטים ב"מדיה באז" עוברים הרצאות מפי אישים מובילים בענף הבידור והמדיה בארץ, עושים סטאז' מעשי בחברות המובילות בתחומי ההפקה והתקשורת, ביניהן: אן אם סי, פטיפון, מורן פז, אנובה רקורדס, רן צחור ועוד, ולסיום יריד תעסוקה מקיף ומגוון שמסייע לבוגרים לפגוש ולהציע שירותיהם למנהלים בגופים המובילים בשוק. נותרו מספר מקומות בודדים. ההרשמה בעיצומה.

 

בין הנושאים שנלמדים ב"מדיה באז", אותם לומדים הסטודנטים ממובילי ענף המוזיקה והבידור בישראל: יאיר לפיד על טלוויזיה ותרבות, יזהר אשדות על הפקה מוזיקלית, קובי סאבלימינל שמעוני על הקמת לייבל, חיים שמש על בניית אומן, מיכאל תפוח על אמרגנות ובוקינג, אייל גפן על פרסום ושיווק, אילי גורליצקי על זכויות יוצרים, גדי אורון על ניהול אירוע, אשר ביטנסקי על ייצוג אומנים, דןדן מטיוק על תחנות רדיו, צחי קומה על יחצנות ותקשורת, וכן נושאים נוספים מפי מרצים נוספים, רואי חשבון, עורכי דין, אנשי תקשורת ויחסי ציבור, בעלי מקצוע מנוסים: יזמות עסקית, שיווק במוזיקה, חוזים, שיווק ברשת, פתיחת עסק, אימון למנהיגות, מוזיקת עולם, מודלים כספיים ועוד..

יאיר ניצני מרצה על ניו מדיה ואלון גל, מייסד "מדיה באז", שגם לו עניין אישי במוזיקה שמתחיל בהיסטוריה האישית שלו כזמר ברים בעבר, היותו מוזיקאי שכותב, מנגן, שר ומפיק פסטיבל זיכרון יעקב, המוביל היום למוזיקת רחוב חינמית, מרצה על חשיבה יזמית. 

 

המכללה לניהול עסקי המוזיקה והבידור "מדיה באז" מיועדת למי שחפץ בקריירה כמפיק, אמן מבצע או בעל תפקיד בתחומי המדיה השונים וזקוק להכרה ושליטה ביסודות ענף המוזיקה והבידור כגון: מבוא לחשיבה יזמית, עקרונות ההצלחה, השחקנים החשובים בענף, מוזיקה ישראלית-הצלחה עולמית מודלים כספיים בתעשיית המוזיקה, בניית חזון, תהליך ההפקה המוזיקלית, בעלי התפקידים ואבני הדרך, שיווק מוזיקה בעולם הדיגיטלי, לשחות ברשת המידע- האינטרנט,, גוגל, יוטיוב, טוויטר, פייסבוק, יח"צ, השפעתה של טלוויזיה על תרבות, ניהול אישי של אומן, בוקינג, שיווק ומיתוג מועדון, הקמת לייבל עצמאי, מפת הטלוויזיה בישראל  ועוד..

צוות המכללה המקצועי כולל את יאיר ניצני, חבר בלהקת תיסלם, מנכ"ל הד ארצי לשעבר, איש טלוויזיה, בעלים של "יאיר ניצני מוסיקה" העוסקת בייעוץ מוזיקלי והשגת זכויות ליצירות מוזיקליות לעולם הפרסום ומפיק בעל ותק וניסיון נרחב בעולם המוזיקה ההפקה והבידור, מרצה ב"בצפר" לפרסום ובבית הספר של יואב גרא ואלון גל, המאמן הלאומי, מנכ"ל "תות תקשורת ותוצאות", מנחה התכניות "משפחה חורגת" ו"האלופים של החיים" בערוץ 2, אשר מביא עימו רקע וידע עשיר באימון אישי ועסקי ומוזיקאי יוצר בפני עצמו. בנוסף, מורכב הצוות ממרצים בכירים, ממובילי ענף המוזיקה והבידור בארץ.

המחזור הקרוב ייפתח ב-17 באוקטובר 2010 והינו קורס בן 130 שעות, שימשך על פני 24 מפגשים בני 4 שעות כל מפגש ויכלול סטאז' מעשי ומקצועי בפיקוח וליווי מקצועי בחברות מובילות בענף. כמו כן, תאפשר המכללה סדרת הטבות משמעותית ללא עלות לחברים בה כמו: שירותי קלירנס, ייעוץ מוזיקלי, הפצה דיגיטלית ברשת, שיעור פיתוח קול, יחסי ציבור, הקלטת סינגל ואלבום ועוד. בנוסף, יתקיים יריד תעסוקה שיפגיש את הבוגרים עם מנהלים בגופים המובילים בשוק- חברות הפקה מובילות, חברות קד"ם, חברות תקליטים, תחנות רדיו, עיתונים, ארגונים מובילים בתחום האינטרנט ועוד.

פרטים נוספים אודות המכללה והמרצים ניתן למצוא באתר ביה"ס: www.mediabaz.co.il

לפרטים נוספים: דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור 077-5545601/2/3